brrr !

Hej sötnosar :)
Sitter och dunkar musik som vanligt och bara har det allmänt najs. Har varit en ganska annorlunda dag, den började ganska normalt, men vid tiotiden blev det strömavbrott och brandlarmet gick, så alla stod där utanför skolan i cirka tio minuter, och jag hade bara t-shirt! Vi trodde ju att det skulle bli normalt resten av dagen, men det var iskallt i skolan och helt kolsvart i cafét och skåphallarna. Och jag som gick runt med min t-shirt frös nästan ihjäl så jag fick låna Viktors tjocktröja, assnällt ju ! En ganska mörk och jaa, ovanlig dag alltså ! Nej men nu slutar jag med det här inlägget, ska fortsätta min musiklyssning ! Jag drar på träning sen också, så vi hörs!


haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0