7a in my heart

Tjinixen (:
Skolan har faktiskt varit rätt lugn, spelade spökboll på idrotten igen. På SO:n hade vi lite frågor och så pratade vi en massa som vanligt, sen på bilden var det skitkul! Jag sitter ju med Josse, Anders och Jesper på bilden och jag, Josse och Anders började sjunga en massa låtar till barnprogram hela lektionen och Jesper var typ helt mobbad :D Haha, jag dog lite. Och sen började Anton sjunga i askonstigt tonläge och jag dog lite till :D Efter lunchen satt vi bara utanför engelska klassrummet och pratade minnen. Jag, Filling, Josse, Jojo, Lollo, Emmi, Emma, Larsson, Krister och Viktor typ, skitnajs ! Slutade 13.20 och har läst lite och ätit och sådär. Nu ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt, men vi hörs iaf! Puss på rumpan :)


Högst upp:
Daniel Sundin, Kasper Moberg, Jakob Mårth, Emilia Benholm, Tim Strandell, Louise Gustafsson, Johanna Munkhammar, Elsa Jerhamre, Jennifer Benholm, Emelie Johansson, Adela Jankowska, Helena Olofsson, Amanda Ahlnäs

Mitten:
Elisabeth Feichter, Anton Nyman, Marcus Larsson, Tobias Wallin, Viktor Petersson, Marcin Jozak, Anders Gustafsson, Alexandra Lundbladh, Henrik Reinhardt

Nere:
Josefin Eklund Engström, Krister Cederberg, Jesper Rosvall, Ewelina Rozwadowska, Michaela Turbanisch, Emma Lundqvist, Marcus Meurk, Emelie Åkerström




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0