usch-dag

Hej gullungar !
Det har varit en helt hemsk dag, är trött, har huvudvärk och mår allmänt dåligt, Krister sa att jag såg ut som ett emo idag, jag kände mig skitdeppig också. Fick tillbaka både engelska provet och SO provet idag, blev jätte missnöjd med eneglskan, men SOn var okej. Åt lite morötter till lunch bara, så jag var sjukt hungrig hela dagen. Jag hade tårar i ögonen hela jävla lunchen också, men det gick över efter en liten stund, hatar att gråta när många ser det. Jag kom iallafall hem för ganska länge sen och tittar på Made nu. Visar kanske outfit sen. Puss


HAHA, min syster har typ glädjedamp över Erik Hassle just nu också om någon undrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0