TUMMEN NER

Goddagens mina fina läsare!
Idag är det New Moon premiär, känns så overkligt, i 10 månader har jag ju gått runt och längtat och helt plötsligt så har dagen kommit, och jag får inte gå!!

Jag var i alla fall på Vårdcentralen för att kolla min andning imorse, jag kanske har Ansträngnings-Astma, men det är inte klart än. Har fått hem en grej jag ska blåsa i för att kolla styrkan på mina lungor, sen ska mamma hämta såndär andas-in medecin på Apoteket till mig också. Kom lite försent till skolan p g a det, men skulle ändå inte vara med på idrotten. Jag började må så himla dåligt, inte ont efter sprutan? In my ass. Armen dunkar, huvudet gör svinont och jag har mått illa. Gick hem på SOn och har vilat lite, ska titta på Twilight när pappa kommer hem med fika snart i think. Vi hörs kanske senare, ska umgås med mamma ikväll. Puss


Och så ett, två, tre.. Blås! Blås!
Jaa, jag ser förjävlig ut, men jag har en bra anledning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0