Tema: Musik



Erik Hassle
Måste bara hissa honom, han har en bra röst, coolt hår och sjukt bra låtar, det går liksom bara inte att inte älska Erik Hassle! Det funkar också att alltid lyssna på honom, passar liksom till nästan alla humör!

Paramore
Ååååååååååh, finns det bättre musik än Paramore eller? Haha ja det finns det men gud vad bra dom är anyway. Så himla skönt att vara arg och sen trycka på play-knappen, höra musiken dunka i öronen och bara liksom vara arg fast ändå älska musiken, galet härligt! LOVE till Paramore

Håkan Hellström
Sångrösten är väl lite sådär, men texterna, herregud alltså! Det är så skönt, texterna stämmer in så bra ibland, och trots att han inte sjunger så bra är hans röst perfekt till de texterna, en massa love till honom också!






Lars-Kristerz
Alltså, det är inte så att jag håller för öronen när jag hör Lars-Kristerz, jag börjar bara tänka på deras feta gubbe och börjar skratta, jag antar att det inte är meningen när man lyssnar på musik? Därför dissar jag dem, deras musik tilltalar mig inte alls!

Caroline Af Ugglas
Jag vet att jag dissat henne förut, men då var det inte inom musik ju. Jag förstår inte hur folk kan köpa hennes album och lyssna frivilligt på henne, jag har väl egentligen ingenting emot henne, hon får ju vara som hon vill, men usch, människan kan ju inte sjunga! En diss till henne iallafall

Amy Diamond
Ja, hon har varit en av mina idoler, jag erkänner, men det var när hon blev känd och jag var typ 9 år? Hon utstrålar liksom barnslighet och ser ut som en liten tolvåring, fine, hon kan inte göra något åt sitt utséende men hon kan faktiskt fixa håret på andra sätt och så vidare, men det passar väl hennes image liksom? Typ barnpop, HAH.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0