svar på frågestunden

Postat av: Göran (inte Jöran)

Hej Alexandra. Först vill jag tacka för en underbar blogg (a) Sedan kommer mina frågor:
1. Vem av dina vänner har du kännt längst?
2. Vilka 3 bloggar läser du först varje dag?
Pussar <333

Svar:
Hejhej Göran (?)
1. Evelina Landsberg, dock umågs vi inte längre utan hälsar bara. 2. Nattas, Jennifer Moonans och Josses.

Postat av: Anonym

vem är din allra bästavän? :)
har du strulat med nån?
hur många har du vart tillsammans med?
är du tillsammans med någon nu? i så fall vad heter han?
svara gärna på frågorna :D och TA inte bort frågestund:) gillar din blogg puuuuuss

Svar:
Jag har nog ingen bästa vän faktiskt, men om jag måste säga någon blir det Emelie och Josse.
Helt seriöst har jag faktiskt inte gjort det än.
HAHA, jag har inte räknat men väldigt många, tyvärr inget seriöst förhållande.
Nej, det är jag inte. Senast jag var tillsammans med någon var i December.
Tack så mycket, puss!

Postat av: Anonym

vilka bloggar läser du? :)

Svar:
Jag läser ungefär 20 bloggar så det är väldigt många men ganska många små bloggar, en skvallerblogg och sedan alla stora.

Postat av: Anonym

tycker du om dej själv?
tycker du att du är snygg?
vad är fjortis för dej?

Svar:
Ja, jag har börjat acceptera mig själv lättare nu.
Nej, det tycker jag inte att jag är, men jag tycker inte heller att jag är ful, bara ibland haha.

Postat av: Josse

Heej heej sööt .. Haha , när jag såg att du hade frågestund blev bara tvungen att att fråga lite grejer :P <333
Hur många besökare har du ??
Besöksrekord?
Vilka bloggar läser du ??
Gillar du någon ( kille ) mer än bara kompis?
Sötaste tjejen i klassen ?? ( du får bara välja en )
Sötaste kille i klassen ?? ( du får bara välja en )
Haha , omg , kom typ inte på några frågor alls men men .. Hihi , älskar dig <33

Svar:
Hej bebo!
HAHA, du vet redan (a)
Haha, 67 :P
Finns några frågor upp!
Nej, just nu är jag i en killfri zon, eller inte men nej.
OJ ! Hm, måste nog säga Emma!
Hmm, Anton får det väl bli då!
Loveu too ! <3

Postat av: Hannah

1. Vilken av dina ex-pojkvänner var du mest "kär" i?
2. Om du fick välja en tjej i din klass som skulle sluta, vem skulle det vara då? (Inte för att jag vet vem du är eller vilka i din klass är, men kom inte på nå bättre)

Svar:
Hej på dig Hannah!
1. Jag har aldrig varit kär faktiskt, men den jag gillade mest var väl Larsson (det där tog emot att säga haha!), en kille som är jaa, inte min favorit direkt -.-
2. Jag har ju lovat att vara ärlig så, en tjej som heter Nicole.

Postat av: -

* Vilka sporter går du på?
* Har du facebook?
* Gillar du någon kille just nu?

Fortsätt blogga, älskar din blogg.

Svar:
Jag går på Hiphop/Streetdance, innebandy och ridning, har dock beslutsångest just nu eftersom jag valt att sluta på någonting men inte vet vad.
Yesbox, Alexandra Lundbladh.
Nej, det gör jag inte.

Postat av: jakob ;) <33

tjaa mina frågr kommer xD inga bra men ändå...
* har du någonsin känt att du har varit riktigt kär ?
* vem ät du kär i ?
* tkr du om när larsson tar på dig ?
* när tänker du att du måste ha strulat ?
* tycker du att du är mest sööt , vanlig eller ful ?
* veem är snyggast i klassen av killarna om du måste välja ? :P
de va mina frågor xD tjjaaa :P <33

Svar:
hej på dig med Jayycopp.
Nej, faktiskt inte.
Jag är inte kär i någon.
Nej det gör jag inte, det är bara omoget.
För jag har ju bestämt datum?
vet inte.
Ingen är snygg, de enda söta är Jesper för att han är så liten och Anton.

Postat av: Lollo <33

Öhm, hej (a)
Måste lämna några frågor och vara snäll, så...
- Vem var den senaste du va ihop med?
- Vem är din bästa killkompis?

That's it. Pussar, love yah <3

Svar:
Hej söt :D
HAHA, Henke men det var väääldigt oseriöst.
Mina bästa killkompisar är nog Krister och Daniel Vassilakis.
Love you too Lollo!


Och det där var alla tror jag, hoppas ni blev nöjda med svaren!


Kommentarer
Postat av: TOxiC v2

Du borde förlora din strul oskuld med anton dåe^^

2009-11-02 @ 18:52:28
Postat av: Josse

Haha , vem är du TOxiC v2? :P

2009-11-02 @ 19:50:17
URL: http://kozze.blogg.se/
Postat av: NOMNOMNOMNOM

Vaddå krille o daniel e dina bästa kill kommpisar ja dåe??:(^^

2009-11-02 @ 21:00:11
Postat av: TOxiC v2

I R TOxiC v2

2009-11-02 @ 21:08:06
Postat av: löllö

Den där toxic är vicke :P

2009-11-03 @ 15:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0