sjuk dröm alltså

HAHA, jag hade världens konstigaste dröm inatt, check it out ! ;)

Hela våran klass minus lärare stod på Kolmården och väntade på Jakob som hade sovit över hos Girafferna (fråga inte, HAHA) så han kom där gående med Nathalie Bjerselius löshår i håret för att Natta typ hade sagt att löshår var fint, då ville Jakob också ha det så han snodde Nattas och satte i. Sedan gick vi runt en liten stund och jag gick såklart och pratade med Nicole eftersom hon var min bästis, och sen helt plötsligt går Emelie Englund brevid mig, hon skulle börja i våran klass, och jag som tyckte Emelie var mycket k00lare lämnade Nicole och var bästis med Emelie istället. När vi kom hem igen var det bråk bland alla mina grannar så alla sprang runt med spadar.

Sedan vaknade jag, hm. Normalt att drömma om en tjej som jag inte alls känner utan bara läser hennes blogg? HAHA, nej. Stört var det iallafall. Jag ska börja klä på mig och fixa mig nu, vi hörs mer när jag kommer hem!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0