RÄCKER DET MED; JAG ÄLSKAR ER?

Jag vet inte vad jag skulle göra utan er, jag menar det verkligen. Förut trodde jag det var något man bara så, men jag kan faktiskt inte föreställa hur allting skulle bli om ni bara försvann, jag minns inte hur mitt liv var innan jag träffade er. Ni är bland det bästa jag har och ni allihopa betyder så mycket för mig, jag försöker att visa det så gott det går, men ni känner mig och trots det stannar ni kvar. Jag lovar att älska er till den dagen jag dör. Även om vi börjar bråka så försvinner ni inte precis direkt ut ur mitt hjärta, det är en lång väg till mitt hjärta men ni hittade dit. Tack för att ni alltid finns och alltid ställer upp, jag älskar er tjejer!



Louise Gustafsson, Josefin Eklund Engström, Alexandra Lundbladh, Emelie Johansson, Elsa Jerhamre, Johanna Munkhammar och Emma Lundqvist

oss föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0