nöffnöff

Hello there folks in forks ;)
Hihi, premiär imorn ju, fast midnattsvisningen är ju ikväll, jaja skitsamma. Skolan har i alla fall varit lite sådär idag, äcklig lunch var det som vanligt, men jag måste bara berätta om tyskan! Haha, ni får titta på dialogen nedanför. När vi slutade 15.05 sprang vi till klocktornet och paxade platser för nöffnöffsprutan. Fick nummerlapp 15.45, nr 63, så fick ta den typ vid 17. Den gjorde fett ont, men nu har jag faktiskt inte så ont, wierd, typ alla har ont. Har varit och tittat på innebandy träningen också btw. Aja, ska se Mammas Pojkar, puss.

Jag står och snackar med Krister, Viktor och Henke och så frågar jag Anki en grej.
Jag: Anki, får jag sitta i grupprum på engelskan?
Anki: *Tycker hon är asrolig* Hahaha, alltid grupprum, ja.
Och sen ska jag gå därifrån och hon slår mig på rumpan med en ordbok!
Först blir jag fett chockad men sen börjar jag asgarva och killarna med, så ska Krister luta sig mot ryggstödet på stolen men han sitter snett så han ramlar ner på golvet och ligger där och asgarvar. JAG DOG LITE! Hahahah, gud vad kul det var!


Mobba mig inte, jag har grisäckel i armen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0