MJ

När Michael Jackson fortfarande levde lyssnade jag nästan aldrig på hans musik, men jag visste självklart vem han var. Nu när han dött och det varit så himla mycket snack om honom har jag börjat lyssna på honom mer och uppskatta låtarna mer. Han har gjort så himla bra musik, lyssna bara på Billie Jean, Beat it, Thrillet, Man in the mirror, they don't really care about us plus en massa andra, grym på Moonwalk var han också! Jag tänker inte skriva att jag saknar honom, inte att han var min idol eller något sådant, jag menar liksom, jag har aldrig träffat människan, och aldrig lyssnat tidigare heller. Bra var han iallafall, det går inte att säga emot.

 
Vila i frid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0