MIN LITTLE MISS SUNSHINE

När jag tittar tillbaka på alla bilder från innebandyn med dig så saknar jag dig så himla mycket, du var verkligen den som kunde få alla andra glada. Du spred så himla mycket glädje omkring dig, det var den glädjen som gjorde att jag fick en ny vän som jag var med hela tiden i Storvreta, du fick mig glad hela tiden! Vi lärde känna varandra när vi var mindre också, du gick på samma Hoppkurs som min storasyster och vi sprang runt och skrattade alla de dagarna. Nu ses vi nästan aldrig längre och jag saknar verkligen Storvreta när vi umgicks hela tiden. Tack för att du får mig att må så bra, min egna Little Miss Sunshine Ida Westander!


Kommentarer
Postat av: ida

Hehe, så söt du är!

Blir så himmlans glad när jag läser det här <3

2009-11-22 @ 21:19:10
URL: http://idawestander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0