I'M ALIVE

Yes folket, jag lever faktiskt. Jag har precis varit och följt Josse till tåget och ska strax börja städa rummet.

Just det, var ju och såg New Moon igår! Jag hade längtat så himla mycket och började nästan gråta när filmen började, men sen klarade jag mig faktiskt hela filmen. Den var bra, boken är mycket bättre och den var väl under förväntningarna, men bra var den i alla fall. Jag ska hur som helst köpa DVDn när den kommer ut, måste ha till mitt och Elsas twilightmaraton! Efter så åt vi och kollade lite affärer och sen hem, askul på bussen från VH! Haha, josse sov hos mig också, det var mys. Yes, har gjort färdigt min önskelista nu också, en att-göra-lista kanske jag gör nu också, jaja. Puss

Väntar fortfarande på bilderna av Jojo, så de kommer när de kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0