Fullt upp hela helgen

Hej på er alla söta solstrålar! HEHE

Jag sov ju som sagt hos Emmi, det var mys där. Lite små tråkigt blev det på slutet, men ändå.  Vid kvart över elva stack dom sista och jag och Emmi la oss och pratade och åt choklad, asmysigt! Vaknade otroligt utvilad halv tio och vi åt, fixade oss och stuff. Tog halvtolv tåget till Handen, emmi bytte en grej och Emma köpte en tröja. Vi var asduktiga och gick hem från VH, galet ju! Jag och emmi har legat och kollat på Bert avsnitt och ätit glass, nu väntar jag bara på maten! Sen blir det att pyssla om mig själv och kanske umgås lite med mamma, har ju varit borta hela helgen! Hörs, puss


Den här söta tunikan ska beställas hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0