fobi-time

Spindlar
Bara jag tänker på dem ryser jag. Äckliga små/stora kryp som springer runt och är allmänt äckliga, fy farao för spindel äckel!

Fingrar på tavlan
Alla fattar vad jag menar? För er som inte förstår så när man drar naglarna mot en såndär svart tavla som man skriver med kritor på. Gud vad jag ryser när jag hör det, hela kroppen typ, vrids i plågor?

Morgonmun
Andedräkten på folk som precis har vaknat. Äckligaste som finns, gud vad det luktar äckligt. Eller när någon typ "glömt" att borsta tänderna och går till skolan med morgonmunnen, ett tips är bara att stay away från mig då, usch!



Jaa, en liten lista på några av de grejer jag har fobi för. Klarar inte av det, verkligen. Ska försöka göra lite olika som ThisorThat, Tummenupp lista och jaa, you name it. Börja med outfit ska jag göra också, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0