EH VA FAN

Yes, min nya  mening faktiskt, hah! Fast personligen gillar jag nog "pillesnopp" mer, låter mycket gulligare!

Jag sitter i alla fall och dunkar musik just nu, mycket trevligt faktiskt. Både dansen och skolan har gått bra idag och det känns skönt, hade samtal med Anki om var jag ligger i Tyskan, ett starkt VG tydligen, så nu skulle jag tydligen bara "spänna bågen lite ytterligare" som hon uttrycker sig. Efter skolan var jag med Emmi och vi provade kläder till Uppvisningen och lite sånt. Nääz ju.

Hihi, men jag ska fortsätta lyssna på lite musik, bl a den här låten som Mamutten Martin (bara de i min klass fattar) fått mig att lyssna på. Puss


Stereo turned up loud with a fat sound


Kommentarer
Postat av: Anonym

låten heter yours to keep

2009-11-24 @ 22:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0