blötare than ever !

Hej på er, sitter här i min ensamhet och ler åt mina minnen från dagen (haha, eller inte).
På tyskan skulle vi ju kolla på film, Bäst i Sverige såg vi, tur att jag sett den på svenska, annars hade jag inte ens förstått handlingen. Förstod typ inte ett ord, jag satt bara och garvade hela filmen, haha "men det är ju mer ekonomiskt att köpa..." haha, mer får ni inte veta, gud vad jag dog av skratt.

Hemgången var klart roligast, och mest minnesvärd. Det här blir långt, VARNING !  Började med att Emmis skor var dyngsura och hon skulle gå hem med mina skor, jag själv skulle låna Kristers cykel satt jag slapp gå med strumpor. Krister ville inte låna ut cykeln, så emmi bar min överdel och elsa mina ben och började gå upp mot backen, det såg inte klokt ut, jag låg där och skrek också, skitläskigt och ont ! Dom orkade inte långt så jag tog viktors skor och han gick med strumpor, sedan kom vi på att jag och emmi kunde hoppa på ett ben med en sko var. Sedan började vi gå med en strumpa istället, notera att det spöregnade och var askallt. Mitt smink rann och min fot frös ihjäl, inte roligt. Efter en timme med massa krångel var vi äntligen hemma, och åt och sådär. Ett minne för livet iallafall haha, tack för en askul hemgång emmi, viktor och filling en liten bit! <3 Puss







Galet blött


Kommentarer
Postat av: //Teh måås

Va gulliga ni va:D

2009-11-06 @ 14:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0