BESLUTSÅNGEST

Jag behöver hjälp! Vet att det är ett beslut jag måste ta själv och blablabla men jag behöver ändå råd av någon. Nu är det så här att jag har bestämt mig för att inte hålla på med tre grejer på fritiden längre, jag orkar inte längre helt enkelt, sen jag var nio år har jag hållt på med minst tre grejer hela tiden, och nu behöver jag mer lugn känner jag. Ridningen tänker jag verkligen aldrig lämna, jag tröttnar säkert om några år, men nu? No way! Alltså står det mellan Innebandy och Dans. Jag tror att jag är nästan säker på hur jag tänker göra, lämna gärna en kommentar om vad ni tycker, återkommer när jag bestämt mig. Puss


Help me God, tell me what to do.


Kommentarer
Postat av: Anonym

INTE innebandyn

2009-11-12 @ 16:58:35
Postat av: sara A

förra var av mig

2009-11-12 @ 16:59:27
Postat av: emmi

2009-11-13 @ 17:38:00
Postat av: emmi

oj ...

aha du vet ju vad jag tycker, men jag tycker verkligen det för du tycker det ew kuuul jag vet det! you can't lie to me biatch!

snääälllla alle fortsättt me dansen! snällasnällasnälllaaaaaaaaa



iloveu <3

2009-11-13 @ 17:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0