ASTMA HELVETET

Usch och fy och blä på den där helvetes "sjukdomen"! Kunde nästan inte spela något alls på träningen. Men kan Kasper så kan jag, jag ska fanimej träna bort den, no way att jag går runt och tar pulver medecin hela livet!

Nog om det, torsdagar i skolan är alltid jobbiga, men idag gick det i alla fall hyfsat bra, dock sover jag alldeles för lite på nätterna, fy på mej! Måste förklara all dålig uppdatering också. Jag antar att det är för att jag sover för lite, jag orkar inget då. Måste fixa bilder också, ska skärpa mig, och det är allvar nu!

Ska faktiskt bara duscha nu, sen gå och lägga mig bums, imorgon ska bli en bra dag, okej? Jag ska fota outfit och hela fadderuttan imorn, som sagt, jag ska bli bättre! Puss på er och till alla er som någonsin bättrat mitt liv på minsta lilla sätt, jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0