twilight

Alla känner väl till filmen twilight ? För er som tycker om musiken kan ni få namnen på två av låtarna. Den ena heter River flows in you och är otroligt vacker. Den andra låten heter When the fullmoon turns white och spelas i början av filmen när Bella lämnar Phoenix. För er som älskar filmen har det ju varit bestämt i nån månad att det kommer en tvåa, New moon. Det finns en new moon trailer på you tube och för er som inte kan vänta tills i november finns ju böckerna. På svenska i ordning heter de, ettan Om jag kunde drömma, tvåan När jag hör din röst, trean Ljudet av ditt hjärta, fyran Så länge vi båda andas.



den officiella new moon postern, jag längtar ihjäl mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0