snabbt inlägg :)

hej igen !
Har inga bilder idag så det får bli ett tråkigt inlägg ;D Idag hände inte så mycket roligt, var jättelugnt i skolan och vi fick sluta tidigare på tyskan. Först fick vi kakor och saft av Anki Anka och sen gjorde nåra hänga gubben på tyska och sen fick vi gå, naaaajs (: Bråkade med mamma också, jag hade faktiskt anledning. Finns inte så mycket att berätta men kan iallafall säga att jag hatar mitt liv just nu eftersom jag är kär, och han gillar inte mig vad jag vet men än sålänge vet faktiskt ingen om vem, that's my secret. Jaja, nu ska jag fixa lite kladdkaka som jag bakade förut idag och sätta mig framför tv:n och titta på shrek ;D Den slutar tio och jag är rätt trött så jag kommer nog inte skriva då, kanske under filmen om jag har laptopen med mig, vi får se. Men ha en bra kväll iallafall . take care,


I<tre U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0