Självförtroende

Egentligen är väl inte jag rätt person att prata om det, men det är så himla många med dåligt självförtroende, därför vill jag skriva om det. Så många tjejer går ofta runt och klagar, tillexempel " jag är så tjock", "mina lår är feta", men egentligen menar vi nog inte det vi säger. De flesta säger det nog för att få ett svar som "nej du är jättesmal".

Istället för att tänka negativt om sig själv och önska att man är någon annan än sig själv, så tänk att det är flera som faktiskt vill vara som du. Du kanske har detdär fina lockiga håret som du själv tröttnat på och vill ha rakt, men alla andra älskar. Eller de söta fräknarna du har som du bara vill ska försvinna men andra tycker är jättefina. Har du djuptbruna ögon men helst av allt vill ha blåa ? Det är bara ytliga saker, och tänk hur många andra som vill vara precis som du.

Så många tränar olika sporter ofta för att bli duktiga, men sen ger upp för att de inte når sitt mål tillräckligt snabbt. Men glöm inte att Niklas Jihde också fick träna länge för att komma dit han ville. Vill ni bli bra så måste ni träna, men glöm inte att ha roligt  när ni tränar. För jag tror att om man verkligen vill komma ända till toppen, så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0