om jag kunde drömma

Om jag kunde drömma är en bok som är skriven av Stephenie Meyer. Den handlar om Bella Swan och Edward Cullen. Bella flyttar till Forks där hon möter (och blir förälskad i) Edward Cullen, en vacker 17-årig kille som senare visar sig vara en vampyr. Deras kärlek är nästan omöjlig, och Edwards vampyrfamilj är inte de enda vampyrerna som kan sätta Bella i fara.

Jag tycker att alla borde läsa boken för att den är riktigt bra, vill man inte läsa boken kan man ju också titta på filmen twilight som är baserad på Om jag kunde drömma. Det finns fyra böcker om Edward och Bella men läs Om jag kunde drömma först och sedan kommer Närjag hör din röst, Ljudet av ditt hjärta och sist Så länge vi båda andas. Jag läser varje kväll och det borde ni också göra :) Det var mitt boktips, puss så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0