nolifer

1. Hur gammal är du om fem år? 17 och 18 år
2. Vem var den sista du träffade? min syster
3. Hur lång är du? ca 1.57-58 m
4. Vilken var den senaste film du sett? Svensson Svensson
5. Vem ringde du senast? Josse
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hej :) Datan och tv, sj ? <3 ", emmi
7. Vad är dagens planer? /Kvällens, tv, studsmatta och dator :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? nåra minuter sen
11. Vilken ögonfärg har du? bruna
12. När vaknade du idag? 09.00
13. Har du någon gång hittat en död katt? tror inte det
14. Vilken är din favoritplats? oj, vet faktiskt inte .
15. Vilken plats föredrar du minst? tandläkaren tror jag ...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? om det blir som jag vill, så i USA .
17. Vad skrämde dig som barn? Höga ljud, tex. motorcyklar, motorsågar etc.
18. Vem fick dig att skratta senast? emmi
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? japp, det är jag
20. Har du stationär eller bärbar dator? hp mini
21. Sover du med eller utan kläder på dig? t-shirt och hotpants
22. Hur många kuddar har du i sängen? två
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? noooope
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor eller skor
26. Är du social? ja rätt så
27. Vilken är din favoritglass? solero och piggelin
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa, köpa kläder och en massa annat.
29. Tycker du om kinamat? aa .
30. Tycker du om kaffe? big nono
31. Vad dricker du till frukost? vitamin grej eller ingenting
32. Sover du på någon särskild sida? magen med huvudet åt höger
33. Kan du spela poker? nope
34. Tycker du om att mysa? mysberoende
35. Är du en beroendemänniska? nja, eller jag är väl inte beroende av speciellt mycket ?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? känner och känner ...
37. Vill du ha barn? ja
38. Kan du några andra språk än svenska? en del engelska, och suuuuuuuper lite tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? tror inte det ?
40. Föredrar du havet eller en pool? pool, men sjöar är okej .
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder och skor.
42. Äger du dyra smycken? tror inte det.
43. Har du någon gång testat narkotika? nejnej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? sallad
45. Vem är den roligaste människan du känner? emmi, moa och emelie sommer är sjukt roliga !
46. Välj ett ärr på din kropp? på mitt högra knä
47. Vad har du för ringsignal? 17 år
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? hmm, vet inte.
49. Flirtar du mycket? nja, inte speciellt .
50. Vart togs din profilbild för din blogg? -
51. Kan du byta olja på bilen? haha, glöm det !
52. Har du fått fortkörningsböter? de är klart, jag är tretton år och har körkort !
53. Vilken var den senaste bok du läste? håller på med Om jag kunde drömma
54. Läser du dagstidningen? Om det är nånting som tilltalar mig.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej .
56. Dansar du i bilen? Självklart, hela tiden !
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? nrj
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? siffror
59. När var du i kyrkan senast? på skolavslutningen
60. Vilka personer utmanar du? folk som har tråkigt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är 12 år

2009-06-21 @ 22:48:25
Postat av: alexanda

Men shit eleonor lundbladh jag fyller tretton 21 augusti, nöjd ?

2009-06-22 @ 11:52:06
URL: http://fillingforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0