moa åkebring

Moa söt, jag vet att du mår jättedåligt för det som hänt med therese och jag förstår det. När nån så nära kompis blir mördad helt plötsligt mår man skit, men jag vet att therese vill att du ska gå vidare. Även fast det gör ont och är jobbigt, även fast tårarna aldrig kommer sluta rinna så tänk på alla minnen ni har tillsammans. Jag vet att du klarar dig genom dethär, och det är vad therese vill också. Moa, jag finns här för dig föralltid, jag kommer alltid stå vid din sida om du behöver prata. Jag älskar dig moa åkebring och jag vet att du klarar dethär <3


Kommentarer
Postat av: Bella

Moa :D <33

2009-06-15 @ 19:51:31
URL: http://belindalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0