mitt hår

nu tänkte jag svara på en fråga som många har ställt, mest irl. jag har fått ganska många frågor om mitt hår, om jag har löshår, vad jag använder för plattång och hur jag gör för att få håret så oslitet. Jag har inte löshår och plattar aldrig håret, mitt hår är spikrakt naturligt. Jag tvättar det antingen varje eller varanann dag eftersom det måste få vila också. Jag har heller aldrig färgat håret utan bara tonat det. Det blir ungefär samma resultat men håret blir inte lika slitet och det håller inte lika länge, kanske upp till 24 tvättar. Jag har tonat håret flera gånger, började i tvåan tror jag. Men nu var det ungefär ett år sen sist. Har haft rött en gång, svart två gånger, mörkare brunt två eller tre gånger. Hoppas att ni som undrat fått svar nu! Så jaa, it's all real.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0