lördag

Hej sötisar !
Jag och jossan vaknade halv elva och skyndade grymt mycket till halvtolv tåget för att hon skulle hem och jag lämna en väska i haninge C. I handen träffade jag erika, josse, jennifer, emilia, helena, björn, jonatan, peter och jakob som väntade på dan. jag gick upp till centrum och lämnade väskan och ner till tåget och lämna pengarna till josse för att jag var skyldig henne. orkade inte gå tillbaka så jag stannade där men det var tjugo minuter kvar tills mitt tåg gick så jag pratade med erika sötunge :) kom hem, bytte om och solade lite och sen åt jag paj till lunch. har bara tagit det lugnt och så. nu tittar jag på tv bara :) kanske inlägg senare :) xoxo



hihi, min lunch (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0