HISS OCH DISS

HISS :
Vänner - De flesta har väl ändå vänner och det är tur, alla borde få ha vänner. Mina fyra bästa vänner betyder oerhört mycket för mig, mina andra vänner också, men me just de fyra kan jag prata om så mycket. Jag älskar er jättemycke och är sjukt glad att jag har er, Emelie Johansson, Elsa Jerhamre, Emma Lundqvist och Johanna Munkhammar.

Shopping - Det är så härligt, att nån gång ibland sticka iväg med nån kompis elr sjlv och bara shoppa en massa. Jag tror man behöver det nån gång ibland, man blir nog lite gladare efter om man hittat nån jättesnygg tröja, elr ett par jeans man velat ha länge.

Skratt - Gud, utan skratt finns det ju inget liv? Jag skrattar rätt mycket och allting blir så tråkigt annars. Jag är inte en sån som skrattar mig igenom livet direkt, men jag skulle aldrig kunna hålla mig en hel dag, det finns så sjukt många grejer att skratta åt.

DISS :
Regn - Regn på sommarlovet, behöver jag säga mer ? Det är så himla tråkigt när man inte kan vara ute de dagarna det regnar utan att förstöra vita skor, bli allmänt blöt och få rinnande smink. På hösten kan det ju vara rätt mysigt att sitta inne med kompis/pojkvän/flickvän och prata, titta på film elr bara titta på regnet, men på somarlovet när det är meningen att det ska vara soligt och fint ? Så vad tycker jag om regn på sommarlovet ? Nejtack.

Svikare & Falska - När man tror att man är bästavänner och helt plötsligt sprider "bästavännen" rykten om en bakom ryggen på en. Och falska människor som säger att de älskar en mest och låtsas vara ens bästavän för att sen gå till nästa person och låtsas vara bästavän med den och snacka skit om en och avslöja allt som varit hemligt men man berättat.

Förluster - Ibland när jag förlorar blir jag sjukt sur och arg, jag kan inte hjälpa det och lägger oftast ut det på föräldrar som bara vill vara snälla men känns sjukt jobbiga. Det viktigaste är ju ändå att kämpa,för vet man att man gjort sitt bästa under tex. en innebandymatch så känns det rätt okej, då brukar jag tänka : Jag var bra, men de var bättre, vi kan ta dem nästa gång.



Johanna Munkhammar, Elsa Jerhamre, Emma Lundqvist, Alexandra Lundbladh och Emelie Johansson, kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0