hemma

Hej på er !
Nu är jag hemma igen, och det är ju skönt. Har inte laddat över bilderna än, men några kan ni få senare :)

Vi kom till mariefreds äckel camping (ni förstår snart) runt fem kanske i torsdags, då regnade det och var kallt, men jag och emmi sjuka som vi är gick ner till vattnet och badade. Kallt var det, men nu har jag iallafall tagit det första doppet. Pastasallad till middag och sedan spelade vi lite kubb med susann och david (?) Fredag blev det midsommarlunch med hela emmis släkt, gott var det. Sedan höll jag och emmi en tävling för alla, vinnare blev lena, irene och evald (stavning?).Sedan tittade vi på midsommar dansgrejen en stund. Fotboll var det på tv också, u21 match mellan sverige och italien, 0-2 slutade den. Då haglade/spöregnade/åskade/blixtrade det utanför förtältet vi satt i. Till middag grillade vi, och sedan blev det bedtime runt halv ett tror jag. Lördag gick vi in till mariefred och fikade på ett mysigt ställe som heter Blå katten :) Sedan blev det monopol med emmi, susann, david, harald, jessica, patrik, natta och verro. Tacos blev det till middag och sedan blev det lite kubb, kortspel, yatsy, tv och lite annat. Idag har vi bara packat ner allting och så, sedan bar det av mot taxinge slott där vi fikade lite och därifrån hem :) Mysigt värre har jag haft det, bilder ikväll ! Puss på er, nu ska jag fortsätta min titt på sällskapsresan. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0