handen med jossan

hej på er !
Jossan följde med till handen och jag blev cirka nittio kronor fattigare ;D köpte ett par hotpants på jc och så blev det fika på café momo :) tjockis som jag är blev det en stoor chokladboll och en cola . var hemma vid fyra och då stack vi till lillgården och cyklade några varv i spåret. sedan slog jag i min hälsena så vi cyklade hem och jag tog det bara lugnt ovch åt ett äpple. snart blir det pasta sallad också. imorgon blir det lövhagen med klasse, blir säkert ruuligt :) jag kommer se grymt het ut utan smink , haha. jag hoppas verkligen jag får t-shirten, den kostar ju bara 199kr :) men vi hörs senare elr imorgon ! pussaaar



åhh, jag älskar den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0