hahaha

Öppna msn!

Är nr 4 söt?
andrea, jaa ! :)
Vill du pussa nr 2?
ellan, varje dag , hah
När träffade du nr 18 sist?
amanda staaf, två år sen :/<3
Hur lärde du känna nr 9?
linda staaf, genom eleonor och stallet <3
Vad heter nr 24 i efternamn?
jag , lundbladh
När ska du träffa nr 1?
anna (?), aldrig tror jag
Vem gillar nr 5?
linda staaf, ingen aning ?
Har du strulat med nr 19?
lina flodin, ajälvklart, varje dag !
Skulle du kunna sova i samma säng med nr 13?
ebba lundberg, nejtack
Går du i samma klass som nr 7?
frida, nepp :P
Hur länge har du känt nr 22?
lisa, fyran tror jag ?
Vart bor nr 3?
emmi , i tungelsta
Vilken hårfärg har nr 8?
malin duggin , blond
Är nr 20 singel?
jesper a, vet inte
Är nr 14 oskuld?
isac , nej jag finns ju ? *driver*
Har du många minnen med nr 27?
jakob , nåra
Har du kramat nr 32?
andrée , japp
Är du beroende av nr 11?
vet inte vem de är ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0