.

ingenting kommer bli som vanligt längre.
nu har vi träffats varje fredag i nästan tre år,
och nu spräcks det. jag vill inte att de ska bli såhär,
men vi ska träffas, jag lovar. vi har sagt föralltid
och jag hoppas att det håller. även fast vi typ aldrig
kommer träffas, de spelar ingen roll. tack moa
åkebring för att du alltid finns här, för att du
får mig glad. våra minnen är bäst och de ska bli
fler, visst ? jag kommer sakna dig en massa
syster, men vill iallafall att du ska veta,
jag älskar dig.


graffiti av: moa åkebring


Kommentarer
Postat av: Moa Åkebring

Kommer få 1000 minnen med dig gumman ! §§

Äslakr dig oxå gumman ! Alltid vi älskling ! §§

Fin blogg gumman ! <3

2009-06-30 @ 13:08:56
URL: http://blondibrunetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0