5 juni 2009

det var då det hände, en så sjuk dag. hade jag bara tittat på hemsidan hade ja kunnat säga hejdå, men nu är du bara borta. borta föralltid. du kanske inte var den som betydde mest, men du betydde mycket. du fick mig att må bra, och du fanns där som en klippa i stormen. jag vill verkligen tacka dig för dehär stunderna, och jag vet att du fanns där med mig när jag satt i din spilta och grät. alla tårar jag grät var till dig och jag hoppas verkligen att du har det bra i trappalanda. som jag har sagt förut, när du inte orkar mer så ska jag orka för oss båda och jag vet att du har det bättre nu. jag älskar dig chanson, föralltid.

Jag torkar bort en tår
fast fler kommer rinna
sluter mina ögon
glider fram genom dimman
försöker vara stark
i stunder av smärta
hålla mig på fast mark
och lätta mitt hjärta
men smärtan vägrar dämpa
så jag fortsätter kämpa
försöker vara glad
och jag fortsätter skämta
men ingenting kommer bli som förut
tar en tyst minut
innan tiden tar slut



i will miss you like hell



 


Kommentarer
Postat av: lollo

jag beklagar sorgen =(

2009-06-05 @ 23:34:55
URL: http://baralollouw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0