090617

Hej !
Jag har inte kommit in på bloggen tidigare idag, men jag har faktiskt ändå varit borta hela dagen. Träffade emma, elsa och jojo vid ett skulle jag tro, vi var lite i hammarängen men sen var elsa tvungen att dra för att hon skulle till tandläkaren och de skulle avgjuta hennes tänder ? iallafall . Jag, emma och jojo har varit ute tills nu typ, emma skulle hem och packa och då gick vi också. Jag ska också packa strax, bestämde tidigare idag med emmi att jag ska med henne till mariefred imorgon, det blir jättemysigtr ju ! kommer därför inte kunna uppdatera, men jag tror att ni klarar er. Är hemma igen på lördag eller söndag, men bloggar ikväll. Nu ska jag gå och möta mamma, men vi hörs sen ! får inte in några nya bilder från mobilen nu, så ni får tyvärr nöja er med gamla . xoxo



jag är tomaten till höger och emmi den söta till vänster, hah <3



föralltid, okej ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0