090613

Hej !
Förlåt för att jag inte hunnit skriva förräns nu men imorse var jag tvungen att städa mitt rum och dammsuga och det såg heeemskt ut bara för mormor skule komma ? hur mycket kommer hon vistas i mitt rum :O Jaja, sen mötte jag hon vid bussen så jag har haft fullt upp ;D Eftersom det inte finns nåt att berätta om idag tänkte jag berätta om igår.

Jag åkte till stallet satt jag var där vid ett och då började jag fixa sirres vägg och sen myste jag med honom :) Fick han på ridlektionen också, asroligt för de va jättelängesen jag hade han. Först hade vi vanligt och sen hade vi kull, de va roligt faktiskt bara att alla hästar blev helt galna och sirre började bocka en massa och jag hade inga handskar -.- Fick sår på fingrarna brevid lillfingret och de gjorde aaasont. Sen var jag bara med moa och så :)

Blev mycket text, men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, förlåt... Men jag uppdaterar seanre, xoxo



jag saknar dig så sjukt mycket

Kommentarer
Postat av: Bella

Rest in peace Chanson </3

2009-06-15 @ 19:50:34
URL: http://belindalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0