090603

tjollahopp !
Jättelugnt idag i skolan faktiskt, bara teater, tyska och gruppuppgifter nästan. Pannkakor till lunch och jag svullade fem stycken, snart kommer jag väl antagligen vara med i du är vad du äter. Efter skolan var jag med emmi plutten ett tag, men bara ungefär två timmar. Vi åt, hade oboytävling, garvade en massa, fixade en heting frisyr, och lyssnade på musik från 2003 :) Juste, jag fick värsta rycket också, så jag gick runt och pratade engelska skit länge. Najsigt värre, men sen skulle hon ta spruta så jag gick hemåt till hundarna och snart är det väl mat också. Emmi gjorde en inbakad fläta på mig, den finns det bild på och så tog jag lite andra bilder, mobba mig inte bara (:



bilden säger ju allt, bästavänner til the end.



haha, vaaaacker. nej men jag har tråkigt x)



inte så fint ansikte, men gillar faktiskt håret på den bilden (a)


Kommentarer
Postat av: Lollo (a)<3

Söt (a) :D

2009-06-04 @ 21:06:19
Postat av: alexandra

du är sötare :D<3

2009-06-05 @ 12:57:38
URL: http://fillingforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0