090602

nämen hejsan !
Nu är det bara en vecka kvar till skolavslutningen och imorgon är det ju nästan bara teater och tyska och sren en massa rast, på torsdag ska vi städa och fixa grejer inför öppet hus och sen på måndag ska vi till lövhagen. sjukt skönt ju . Idag regnade det ju en massa och jag frös ihjäl på idrotten nästan . Fick tillbaka SO provet, alla rätt så jag är ganska nöjd, fast typ hela klassen fick alla rätt . Slutade iallafall kvart i tre och då var jag med jossan . juste, ni måste få höra en grej som jag och josse kom på idag i skolan , haha .

Jakob: Alle haru mens ?
Jag : Nej vadå, haru kvinns ?
Jag & Josse : HAHAHAHAHAHAHA

typ ingen fattade , fattar ni ? :)



så sjukt söt, ja älskar dej pluttis <3

de var nog allt för mig nu, hörs kanske ikväll :) take care ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0