visste ni det ? :O

* Jag har tagit hål i öronen tre gånger men har ändå ett på varje öra
* Jag är skit ovig men har ändå gått på gympa
* Jag och Evelina har känt varann exakt hela livet
* Jag har haft mer än sju killar men bara varit kär tre gånger
* Jag har ridit sen jag var sex år och hållt på med hästar sen jag var ungefär 4 år.
* Jag mår illa utav Ahlgrens bilar
* Sen jag var liten tills i Juni 2009 har jag ätit ketchup till tacos
* När jag var mindre ville jag bli vetrinär eller delfinskötare
* Jag kan börja gråta för småsaker
* Jag är oerhört sällskapssjuk och är rädd för ensamhet

Det där visste ni inte va? Hih, eller kanske några men inte alla ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0