tråkig lista

Din första ;

Operation -  Aldrig opererat mig
piercing - Öronen
bästa vän - Emmi och Evelina
pris - Nån fotbollsmedalj eller något säkert
sport - Babysim
husdjur - Stenis, en hund
semester - Vet inte, men solsemester var Marocko
konstert - Tror faktiskt inte jag varit på någon
kärlek - Tim, hahaha

Favorit ;

filmer - Twilight
tv-program - Ugly Betty och Vänner
musik - Lyssnar på nästan allt förutom dansband och sånt
drink - Choklad milkshake
sport - Innebandy och Ridning
plagg - Har nog inget
klädmärke - Vet inte riktigt
vad/vem du sover med - Mina kuddar och Vovvov
skola - Rodret !
djur - Hund och häst
bok - Twilight-böckerna och Löftet

Just nu ;

äter du - Tuggar tuggummi
dricker du - Inget
ska du - Snart äta hoppas jag
lyssnar du på - Musik
väntar du på - Mat
tittar du på - Datorn
har du på dig - KSSS byxor och ett vitt linne

Din framtid ;

barn - 2 eller 3
giftemål - Om jg blir riktigt kär
karriär - Har inte tänkt så mycket på det än


Vad du föredrar ;
läppar eller ögon - Ögon
kramar eller kyssar - Kramar
kortare eller längre - Både och, men killar ska vara halvlånga
snygg mage eller snygga armar - Mage
busig eller lydig - Både och


Har du någonsin ;

kysst en främling - Nej
druckit bubblor - Som finns i läsk ja ?
tappat bort glasögon/linser - Använder inte något av det
brutit ett ben - Nej, men en spricka i armen
rymt hemifrån - Kanske i fem minuter
röntgas - Japp
krossat någons hjärta - Hoppas inte det
gråtit när någon dött - Självklart, vem har inte?


Tror du på ;
gud - Ja
mirakel - Nja
spöken - Haha, är livrädd
magi - Nej
himlen - Absolut
tomten - Nej, gjorde när jag var liten bara
sex på första träffen - Nej
kyssas på första träffen - Ja
änglar - Ja !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0