torsdag

Hej biatches !
Har nästan inte gjort nånting alls idag, ska dra och möta Josse vid halvtvå tåget, så jag ska väl börja klä på mig och fixa mig snart. Kan väl berätta lite om igårkväll också, då när vi var hos TIm. Vi hörs väl kanske senare idag, tror jag sover hos Josse, eller så sover vi här, aa men vi hörs kanske iallafall :) Pussar


Igårkväll då ;
Kom till dem vid sjutiden och pratade lite och sen åt vi. Sen gick jag och Tim ner mot gränderna, tror han ville busplinga eller nåt, fattar inte varför det är så kul? Därnere träffade vi Jakob och Malte och Molle Holmström, dem är typ 9 år och 6 eller 7 år . De hade vattenkrig med Jakob's vattenpistoler, och sen helt plötsligt börjar alla spruta på mig, så jag ringde Emmi för att ha nån att prata med, haha. Jag vart helt dyngsur -.- Sen sa jag till Molle att han skulle spruta på Tim så börjar Tim kasta kottar på mig. Fäääääätt mogna, fyra killar mot en tjej. Sen var vi med bara tüffa och mogna Jakob som är med småbarn ett tag också. Jag som också är fett mogen satte mig i bebis gungan , haha. Sen gick vi till Tim och åt fruktsallad och glass och sen gick vi in och tittade på en film. Schakalen hette den, handlade om en seriemördare tror jag. Hemma vid halv tolv och då var jag dödstrött , så somnade dirr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0