Svar

En 15-åring som är sur om Ben:
Alltså, du är bara... vadå, tolv/tretton år kanske, och säger att du är tjock för din längd? Lägg av, tänk på dom som verkligen är feta, och sluta klaga!

Svar:
Jag säger inte att jag är tjock, men jag är inte heller smal. Det är min åsikt, och jag vill ha smalare ben. Jag förstår om du blir upprörd, men jag har absolut ingenting emot "tjocka människor". De är precis lika viktiga som alla andra, och de kan vara precis lika vackra som andra. Det finns överviktiga som mår dåligt över det, och jag beundrar dem. De är ändå starka och försöker, det är det jag tycker är viktigt. Vill man bli smal, då kan man bli det, men man är faktiskt bra som man är, tjock som smal, bara att jag vill vara smal. Det är inte alla som vill det, men varför trycka ner dem för det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0