sant

vi har ju börjat glida ifrån varann nu och vi är lxm aldrig längre. de känns helt sjukt, jag vill verkligen inte ha de såhär , du vet att du är min bästavän föralltid men vet lxm inte om jag fortfarande är din ? allting vi har gjort tsm lxm , du är helt seriöst den enda jag kan prata med om exakt allting , alla våra minnen, de är lxm sjukt utan dig . sydpoolen, handen, bion, bänk ett, tåget, riktiga systrar, kohandsken, pepparkakor, mysteriet på greveholm, julens hjältar, bröllopet, killarna på lekslottet . de är bara de första som kom upp i huvet . jag älskar dig josefin therese margareta eklund engström, soulm8, allra bästavän och giftpartner . du är fucking allt för mej ! §§§

hittade den texten igår i rummet, skriven i höstas. när jag läste den fick den mig att fatta, du är verkligen min bästavän. den bästa vännen jag nånsin haft. vi kanske inte kommer vara bästavänner föralltid precis, men jag kommer aldrig kunna hitta en vän som du igen . samma humor, och jag kan va mig själv med dig. tack för att du finns hjärtat, dåric och gözta förevigt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0