komplex

Jag tror att alla har komplex, kanske inte många men för något. Som ni kanske förstår har jag också det, flera stycken.

Mina lår:
Jag tycker att mina lår är alldeles för tjocka för min längd och att de borde vara mycket mindre. De flesta av mina vänner säger att jag är jättesmal och mina lår supersmå, men mina ben är så otroligt korta att jag tycker låren borde vara ungefär hälften så stora.

Mina tänder:
Jag har till att börja med en avslagen tand, dvs. en bit av den är borta och det ser hemskt ut. När jag var liten fick jag något som satte sig på mina undre framtänder och inte går bort. Det ser konstigt ut och jag vågar inte le ordentligt.

Mitt hår:
Vissa säger att mitt hår är jättefint och sånt, men det är helt spikrakt. Mitt hår har verkligen noll volym, jag gillar det inte alls. Den enda fördelen är väl att det växer fort, dock kanske lite för fort ibland känns det som.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0