hahahah jag dör lite

Hej babes :)
Statistiken ökar hela tiden, jättekul med lite nya läsare, ni är självklart välkomna hit ! Jag gick ju på friidrott förut, och nu har jag hittat en del bilder från förra sommaren på nordea friidrottsskolan. Tänk på att jag är fokuserad på bilderna och inte brukar se ut så annars ;D


haha, släggmästare ?


hahahaha


haha, askallt var det . tyresta by sista dagen , msymys :)


fråga inte :O


saknar pussmunnen en massa !


jag i mitten, saknar min lillskit till vänster om mig


stafetten


jag och dillen, saknar dig bebis <3


fett koncentrerad


stav


styrka för magen, saknar mina nästan-magrutor


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjejer ska inte ha magrutor

2009-07-23 @ 11:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0