"fillingforever"

Jag tänkte förklara mitt bloggnamn, alltså Filling Forever. Som de flesta av er vet, så kallar jag och en av mina bästa vänner Elsa varandra för Filling. Det här är då varför;

Jag och Elsa satt och åt mellis en dag efter skolan, jag tror det var i början av 2008. Vi kom in på ämnet kusiner, sysslingar och sånt. Och vi kom på att man faktiskt på ett sätt är släkt med nästan alla i världen, ni vet ; min farmor är kusin med hennes mormor som är mamma åt osv osv. Och vi kom då på att även vi två är släkt, och låångt efter bryllingar och sånt, så kom just fillingar, och det är bara jag och Elsa i hela världen som är fillingar. Det var mest ett skämt, men nu är det vad jag kallar henne, t.ex. Filling, Fillipill, Filliplutten och liknande. Det låter sjukt, men that's how it is.

För oss spelar det ingen roll om vi glider isär, slutar träffas, bråkar, vi kommer alltid vara Fillingar. Och det är därför jag döpte min blogg till just Fillingforever, för att hon är en stor del av mitt liv och betyder mycket för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0