.

Jahapp, min lilla kväll har faktiskt varit väldigt intressant. Haha, fett vuxen. Nej men jag har tittat lite på friidrott, ätit ostbollar och msnat med underwear (haha, filling) och Emmi. Jag och Elsa ska självklart se New Moon när den kommer ut på bio, dock vet jag inte hur vi ska komma in... Men vi ska fixa oss rätt länge (nej, vi ska inte sminka oss som fjortisar för det är bara omoget och man ser inte ett dugg äldre ut), håll tummarna för att vi lyckas. Men jag kan ju faktiskt växa till mig till november, man kan ju säga att man är 95:a och fyller år i Januari, då borde man bli insläppt. Jaja, vi märker väl det då. Men jag ska titta på nyheterna nu (haha, vuxen igen) och sen gå och lägga mig och läsa. En massa kärlek från mig till er söta läsare!


Jag kommer väl in om jag har den minen och ser ut typ så där ? Haha, don't think so..

Kommentarer
Postat av: Elin

Heeej!

Är det du i gungan? Oj, vad smal du är isåfall :O Tycker din blogg är jättebra och kan inte du ha frågestund? :)<333

2009-07-13 @ 17:50:48
Postat av: Anonym

hur mkt väger du ?

2009-07-13 @ 18:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0