Elsa

Tjohej !
Vaknade vid nio (-.-) idag, av någon konstig dröm tror jag. Tittade iallafall lite på blue water high men läste lite medans, så tänkte titta nu på kvällen också. Haha, vadå nörd? Twilight som jag beställde för superlänge sen kom idag, så jag ringde Elsa bara för att säga det, haha. Hon hade ingenting att göra och hur kul är det att sitta där själv, så hon kom över hit. Varken hon eller jag hade ätit något, så vi gjorde först pannkakor som vanligt när vi tittar på Twilight. Sen ringde Elsas mamma vid fem och hade inte någon nyckel så hon skyndade hem och skulle sen till sin übersöta mormor ! Men vi hörs väl ikväll eller imorgon igen, pussar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0