elsa jerhamre

filling, kom hem ! vi brukar ju träffas nästan varje dag och nu har du vart borta i två veckor . jag saknar dig så himla mycket, som när du var i USA i fyran och var borta i tre veckor och jag började gråta. Du betyder enormt mycket för mig, det har liksom varit vi två ända sen första dagen på dagis. Jag delar så mycket med dig, så sjukt fina minnen. Jag har liksom alltid kunnat vända mig till dig om det är nåt. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, du får mig alltid så sjukt glad, min glädjespridare, andrahalva och livsglöd . När vi började kalla varann filling i femman var dte mer som en rolig grej, men nu kallar vi varann det hela tiden, och alla vet vem vi menar när vi säger det . När du inte orkar mer så ska jag orka för oss båda, spikat. Jag älskar dig Elsa Malin "Filling" Jerhamre, to me you are perfect.


Kommentarer
Postat av: elsapelsa fillingpower

söööötis! jag saknar dig med! vi måste ses snart. lova. vetu?? jag har fått en ny väska! svart skinn, och axelrem, men man kan göra det till en handväska också. onödig informastion, jag vet. puss och kram.



fillingpower! <3

2009-07-08 @ 16:31:37
Postat av: fillipill

Jaa ! Haha, fett naaaajsigt ! Inte onödig information, nödig :D<3

2009-07-08 @ 20:11:23
URL: http://fillingforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0