efter regn kommer solsken

Hej på er (=
Vad har ni för er idag? Själv har jag haft det fullt upp. Gått strandpromenad, spelat minigolf och läst en massa och jag tänkte precis sticka ut och springa i skogen här. Dock började det spöregna för en liten stund sen, så jag väntar en liten stund. Eleonor åkte hem imorse, så jag är typ helt ensam här... Nej men det är lugnt, jag kommer ju hem igen på Söndag. Jag har iallafall fotat nu, så bilderna kommer upp här på bloggen. Tänkte göra en veckoplanering till nästa vecka sen också, men nu ska jag ut! Take care


sött linne, lindex



Det funkar inte att lägga upp bild på t-shirten nu, vi får ta det sen! Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika in till mig , hissar eller dissar du kissies läppar?

2009-07-31 @ 21:38:51
URL: http://sassabitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0