ditt val

Jag vet inte om jag orkar bry mig om "oss" längre. Nu på sista tiden när vi varit har det alla gånger varit jag som frågat dig. Förut träffades vi nästan hela tiden, även fast vi inte gick i samma skola. Nu träffas vi nästan aldrig och om vi gör det är det för att jag frågat. Ibland känns det som att du hittar på ursäkter för att slippa träffa mig, men snälla, säg som det är istället. Och om du tänker ljuga, gör det trovärdigt isåfall. Jag tänker inte vara som en hund som följer efter sin matte vart hon än går, nu är det upp till dig. Antingen ringer/messar du mig om du vill att vi ska göra nånting, annars antar jag att det tar ett tag innan vi ses för jag orkar inte mer. Jag tänker inte messa dig längre, inte förrän du börjar messa igen. Jag vet att du läser min blogg och jag hoppas du förstår vem du är, ha ett bra liv, med eller utan mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0