dålig uppdatering

Hej på er !
Dålig uppdatering idag, men kan väl berätta lite. Kom till emmi vid tolv eller nåt sånt och vi har typ tittat film, sjungit singstar, gjort pannkakor, kollat i emmis nalle puh historier bok (hahahahah) och spelat pingis . inga bilder tyvärr men ni kan väl få en webbkamera bild och sen tänkte jag mig en grej i ett senare inlägg men det får ni se då :) tittat lite på friidrott har jag gjort nu på kvällen och strax blir det jordgubbar. imorgon tänkte jag faktiskt ställa alarmet på 08.00 (:O) för att sticka ut och springa. vi får väl se hur det blir med det, hah ... nej men vi hörs senare babes ! xoxo



ja älskar er sjukt mycket, bästavänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0